Rebirth es un corto producido por Quixel para UE 4.21, y creado en conjunto por un equipo de artistas que incluyó a los chicos de Beauty & the Bit, SideFX y Ember Lab.
Para lograr este nivel de fotorrealismo el equipo de Quixel tuvo que pasar un mes compleato escaneando diferentes elementos del paisaje de Islandia, batallando con el frío y la lluvia, para finalmente ser traducidos en recursos para su librería de Megascans.
Fuente: Unreal Engine
Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…
Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…
Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…
Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…
Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…
Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…