Categories: Inspiration

Cómo se creó el Demo de Unreal de la GDC 2015

 

Échale un vistazo a la presentación de Epic Games en la GDC 2015 (Game Developers Conference), con una explicación sumamente detallada de todo el proceso creativo y técnico detrás de las cinemáticas del Open World Kite Real-Time Demo de Unreal Engine 4.

 

El video incluye temas como la obtención de material referencial, creación de texturas y materiales, modelado de assets, iluminación, optimización, entre otros.

 

 

Si aún no has visto el video original, puedes echarle un vistazo a continuación.

 

Ejezeta

View Comments

  • Muy bueno el making off, la verdad es que si el vídeo que presentaron es impresionante, ver como lo llevaron a cabo lo es aun más.

Recent Posts

Beautiful daylight interior with 3ds Max & Corona Renderer

Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…

3 days ago

How to make windows with weathered glass

Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…

4 days ago

Enhance your renders with Artificial Intelligence

Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…

6 days ago

Realistic hedge and ivy with Corona Scatter

Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…

3 weeks ago

Known unknown depths of 3ds Max

Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…

4 weeks ago

Translucency vs SSS

Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…

1 month ago