Categories: News

Nvidia anuncia Iray 2015

 

Nvidia revelar nueva información sobre la versión 2015 de su aplicación para renderizado por GPU: Iray.

Algunas de las características más importantes del plugin incluyen la iluminación de base física (iluminación global, cáusticas, estudios solares y distribución lumínica), materiales de base física, renderizado interactivo, expresiones de ruta de luz (para aislar fuentes de luz en postproducción),  generación de instancias, motion blur, profundidad de campo, entre otros.

 

 

El plugin estará disponible pronto para 3ds Max, Revit, Maya y Rhinoceros.

Además, la compañía Lightworks se encuentra desarrollando una versión standalone del software.

 

 

Para más información dale un vistazo al sitio oficial de Iray.

 

Fuente: CGPress | Iray

Ejezeta

Recent Posts

Beautiful daylight interior with 3ds Max & Corona Renderer

Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…

1 week ago

How to make windows with weathered glass

Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…

1 week ago

Enhance your renders with Artificial Intelligence

Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…

2 weeks ago

Realistic hedge and ivy with Corona Scatter

Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…

4 weeks ago

Known unknown depths of 3ds Max

Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…

1 month ago

Translucency vs SSS

Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…

1 month ago