Categories: News

Artomatix lanza Materialize

 

La compañía Artomatix lanza Materialize, un nuevo software que opera en la nube, y que se presenta como LA alternativa para transformar texturas en repetibles o “tileables” de manera totalmente automática.

 

 

La plataforma utiliza tecnología de algoritmos sumamente avanzada, desarrollada durante un periodo de 10 años, y puede ser accedida directamente desde el navegador, pero también hay disponible una versión tipo plugin para Photoshop, Unity y Unreal Engine.

 

 

Materilize cumple básicamente 3 funciones: 1) Hacer texturas repetibles o “tileables”, 2) crear texturas completamente nuevas a partir de una imagen base en cualquier resolución y 3) generar texturas para repetir de manera prácticamente infinita.

 

 

Una subscripción mensual a Materialize tiene un costo de US$29.

Haz click aquí para descubrir más sobre Materialize.

 

Fuente: CGChannel

Ejezeta

Recent Posts

Beautiful daylight interior with 3ds Max & Corona Renderer

Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…

2 weeks ago

How to make windows with weathered glass

Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…

2 weeks ago

Enhance your renders with Artificial Intelligence

Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…

2 weeks ago

Realistic hedge and ivy with Corona Scatter

Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…

1 month ago

Known unknown depths of 3ds Max

Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…

1 month ago

Translucency vs SSS

Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…

1 month ago