Categories: News

The Foundry anuncia Modo 901

 

El equipo de The Foundry anuncia el próximo lanzamiento de su aplicación de modelado 3D, Modo 901.

Entre las principales carácterísticas se incluye:

  • Incorporación del plugin MeshFusion.
  • Nueva herramienta Fill Quads.
  • Nuevas manera de trabajar con texturas, en formato regular y tipo multi-tile.
  • Opción para copiar y pegar UV’s entre modelos con igual topología.
  • Nueva herramienta de alineación radial.
  • Transferencia de UV’spor coincidencia de selección.
  • Nueva herramienta de alienación recta.
  • UV’s rectangulares para uniformar franjas a partir de quads.
  • Simetría topológica mejorada.
  • Mejor selección de bordes.
  • Nueva herramienta para el relleno poligonal de curvas.
  • Nueva herramienta para rebanar en base a múltiples bordes.
  • Opción de rebanado con espacios y tapas.
  • Cocinado de texturas progresivo.
  • Cocinado de texturas 3D en viewport.

 

 

Para más información puedes darle un vistazo al sitio oficial de Modo.

 

Fuente: CGPress

Ejezeta

Recent Posts

Beautiful daylight interior with 3ds Max & Corona Renderer

Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…

7 days ago

How to make windows with weathered glass

Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…

1 week ago

Enhance your renders with Artificial Intelligence

Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…

1 week ago

Realistic hedge and ivy with Corona Scatter

Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…

4 weeks ago

Known unknown depths of 3ds Max

Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…

1 month ago

Translucency vs SSS

Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…

1 month ago