Ephere comparte un video donde se muestra parte del proceso para generar cabello en Ornatrix, utilizando como base un modelo creado en ZBrush.
“Importar desde ZBrush a 3ds Max permite lograr un muy buen flujo de trabajo para el modelado de personajes. Ornatrix te deja ir un paso más lejos, transformando el cabello generado en ZBrush, de manera fácil y rápida”.
Puedes probar la versión gratuita de Ornatrix, aquí.
Fuente: CGRecord
Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…
Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…
Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…
Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…
Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…
Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…