Categories: News

Un Vistazo a Corona Renderer 1.0

 

El equipo desarrollador de Corona Renderer ha publicado un par de videos con un vistazo a las capacidades interactivas de la versión 1.0.

El video de más abajo muestra dos escenas. La primera, iluminada mediante HDRI, consiste en un demo para poner en evidencia la increíble velocidad de renderizado con CPU, vs GPU, que combina el modo de renderizado intercativo de Corona junto a su herramienta para distribución de geometría, Corona Interactive + Corona Scatter.

La segunda parte corresponde a una escena estilo Archviz, que maneja vegetación no-proxy, con mapas de opacidad, multi-texture en diffuse, bump, y translucidez.

 

 

El siguiente video es un Bonus, donde se muestra el rendimiento de Corona Interactive con una escena de 5.500.000.000.000 de polígonos!

 

 

Fuente: CGPress via Corona Renderer Blog

Ejezeta

Recent Posts

Beautiful daylight interior with 3ds Max & Corona Renderer

Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…

3 hours ago

How to make windows with weathered glass

Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…

1 day ago

Enhance your renders with Artificial Intelligence

Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…

3 days ago

Realistic hedge and ivy with Corona Scatter

Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…

3 weeks ago

Known unknown depths of 3ds Max

Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…

3 weeks ago

Translucency vs SSS

Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…

4 weeks ago