Nobumichi Asai ha hecho uso de la técnica de mapeo por proyección para insertar CGI en automóviles (Subaru), muelles, edificios, y mucho más. Su último lienzo, es nada más y nada menos que un rostro humano.
Asai utilizó Omote, una combinación de seguimiento facial en tiempo real y mapeo por proyección para transformar el rostro de una modelo mediante maquillaje, dando origine a algo así como un maquillage electrónico.
Fuente: Gizmodo vía Slash Gear
Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…
Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…
Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…
Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…
Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…
Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…