En este tutorial, Chris Schmidt, del sitio Greyscalegorilla, enseña paso a paso cómo modelar un micrófono de manera realista en Cinema 4D.
El video comienza explicando cómo crear el wire mesh, usando sweep nurbs y cloners. Luego, se muestra cómo renderizar el mesh, de manera que puedas reutilizarlo como un bump map para otros proyectos.
La presentación finaliza enseñando de qué manera moldear el wire mesh para generar un objeto.
Fuente: Greyscalegorilla
Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…
Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…
Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…
Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…
Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…
Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…