En este tutorial dividido en 4 partes, Ben Douglas, cubre todo el proceso para esculpir una criatura en ZBrush, de principio a fin.
Puedes ver los videos más abajo.
Configuración y escultura básica:
Esculpiendo detalles:
Pintado de texturas con polypaint y configuración de materiales:
Pose, iluminación, renderizado y composición:
Haz click aquí para ir al enlace original y descargar algunos recursos adicionales para este proyecto (al final de la página).
Fuente: CGTerminal
Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…
Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…
Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…
Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…
Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…
Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…