Geometry Projection es un script para 3ds Max, creado por GroveR_GoL, el cual permite proyectar geometría sobre un objeto determinado, siguiendo cualquiera de los ejes X, Y o Z.
Este script es especialmente útil para labores como la creación de terrenos. Revisa el Making Of de “Los Faiques Dwelling”, de Pixelpark, en la web de Ronen Bekerman, para ver un ejemplo práctico de su uso.
Puedes descargar Geometry Projection aquí.
Fuente: Scriptspot
Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…
Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…
Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…
Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…
Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…
Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…