Categories: AnimationInspiration

Kaleb Lechowski | R´ha

 

R’ha es un corto de ciencia ficción, creado por Kaleb Lechowski durante sus primeros años de estudio de animación.

El proyecto se encuentra actualmente en desarrollo, ya que la meta es transformarlo en un film de larga duración.

Las herramientas utilizadas por Kaleb para armar R’ha fueron Blender y ZBrush (modelación), Maya (rigging, texturización, iluminación y animación), Mental Ray (renderizado), y NUKE y After Effects (composición).

Puedes ver el video a continuación.

 

 

También te dejamos parte del Making Of.

 

 

Para más detalles sobre este proyecto puedes visitar el blog de Kaleb Lechowski.

 

Fuente: Arte y Animación

Ejezeta

Recent Posts

Beautiful daylight interior with 3ds Max & Corona Renderer

Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…

1 week ago

How to make windows with weathered glass

Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…

1 week ago

Enhance your renders with Artificial Intelligence

Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…

2 weeks ago

Realistic hedge and ivy with Corona Scatter

Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…

4 weeks ago

Known unknown depths of 3ds Max

Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…

1 month ago

Translucency vs SSS

Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…

1 month ago