Categories: News

Lara Croft | 18 Años de Evolución

 

La última aparición de Lara Croft, en Tomb Raider: Definite Edition, es en realidad el producto de una serie de cirugías faciales y arreglos que ha ido experimentando el personaje desde 1996.

Realmente es asombroso ver cuánto ha cambiado entre cada edición del videojuego.

Dale un vistazo a la infografía de Halloween Costumes que te presentamos más abajo, que muestra cada modelo 3D de Lara Croft (videojuego y promocional), desde sus inicios, y hasta el día de hoy.

 

 

Si quieres écharle una mirada más detallada a los cambios en la última versión de Lara, puedes revisar el siguiente video.

 

 

Fuente: Kotaku via HalloweenCostumes

Ejezeta

Recent Posts

Beautiful daylight interior with 3ds Max & Corona Renderer

Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…

2 hours ago

How to make windows with weathered glass

Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…

1 day ago

Enhance your renders with Artificial Intelligence

Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…

3 days ago

Realistic hedge and ivy with Corona Scatter

Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…

3 weeks ago

Known unknown depths of 3ds Max

Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…

3 weeks ago

Translucency vs SSS

Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…

4 weeks ago