Categories: News

Substance Painter, el Futuro del Pintado 3D

 

Te presentamos Substance Painter, el futuro de las aplicaciones para pintado de texturas.

El software, creado por Allegorithmic, está aún en etapa de desarrollo, pero su lanzamiento esta agendado para el primer trimestre de 2014.

La gran novedad de Substance Painter es que incorpora la posibilidad de pintar en base a brochas con simulación de efectos de partículas, haciendo mucho más fácil la creación de texturas en modelos afectados por variables como viento, lluvia, fuego, impacto de cuerpos externos, entre otros.

Más información en los siguientes videos.

 

 

 

 

Fuente: Plugin Free via Allegorithmic

Ejezeta

Recent Posts

Beautiful daylight interior with 3ds Max & Corona Renderer

Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…

1 week ago

How to make windows with weathered glass

Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…

1 week ago

Enhance your renders with Artificial Intelligence

Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…

2 weeks ago

Realistic hedge and ivy with Corona Scatter

Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…

4 weeks ago

Known unknown depths of 3ds Max

Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…

1 month ago

Translucency vs SSS

Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…

1 month ago