Categories: News

Snowdrop, El Nuevo Motor Gráfico de Ubisoft

 

Revelado durante la jornada de los premios VGX, el material de grabación ofrece una mirada más cercana al motor gráfico de próxima generación Snowdrop, mostrando algunos detalles del videojuego The Division, como los ciclos de cambio dinámicos entre día y noche, la iluminación volumétrica avanzada, la destrucción de procedimiento y los impresionantes efectos de partículas.

 

 

Ubisoft, dijo esta semana que nuevos datos sobre este título de Tom Clancy se darán a conocer el Lunes 9 de Diciembre. The Division es una experiencia online, donde los jugadores se unen para sobrevivir en una América devastada. El videojuego estará disponible para PS3, PS4, Xbox 360 y Xbox One.

 

Fuente: CG Record

Ejezeta

Recent Posts

Beautiful daylight interior with 3ds Max & Corona Renderer

Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…

2 days ago

How to make windows with weathered glass

Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…

3 days ago

Enhance your renders with Artificial Intelligence

Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…

5 days ago

Realistic hedge and ivy with Corona Scatter

Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…

3 weeks ago

Known unknown depths of 3ds Max

Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…

4 weeks ago

Translucency vs SSS

Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…

1 month ago