Categories: AnimationInspiration

Call of Duty Ghosts Cinematics

 

Call of Duty: Ghosts ha llegado a las tiendas esta semana con un sorprendente nuevo look.

Según palabras del propio equipo creativo detrás de este proyecto:

Mill+, nuestra unidad de conceptos, diseño y animación, fue elegida para desarrollar las dramáticas escenas cinemáticas del  juego, que caracterizan el nuevo estilo, con Ghosts más oscuros e imponentes.

La colaboración de dos y medio meses con InfinityWard, encabezada por el director de cinemáticas Sylvain Doreau y Mill+, fue un proceso que utilizó todas las habilidades disponibles de un grupo de diseñadores y artistas de efectos especiales de elite, trabajando juntos 24/7 en nuestros dos estudios, de Los Angeles y Londres.”

A continuación te presentamos el video:

 


Puedes revisar el árticulo completo aquí (inglés).

 

Fuente: CGMeetup

Ejezeta

Recent Posts

Beautiful daylight interior with 3ds Max & Corona Renderer

Join Agnieszka Klich in this comprehensive tutorial, where you'll learn how to craft a stunning…

6 days ago

How to make windows with weathered glass

Vjeko from RenderRam outlines his process for achieving a realistic, weathered glass effect on windows…

1 week ago

Enhance your renders with Artificial Intelligence

Adán Martin explains how to use Artificial Intelligence with Stable Diffusion and ControlNet to enhance…

1 week ago

Realistic hedge and ivy with Corona Scatter

Mike Wojcieszczyk from VizAcademy UK dives deep into how to create realistic hedge and ivy…

4 weeks ago

Known unknown depths of 3ds Max

Vjeko Kiraly presents 5 commonly unknown features of 3ds Max: Modifier-Based Space Warps, Area To…

1 month ago

Translucency vs SSS

Join 3D artist Vjekoslav Kiraly from RenderRam as he explains some of the differences, advantages…

1 month ago